خیریه ها

آغاز هجدهمین سال فعالیت موسسه خیریه سیدالشهداء اشکذر

موسسه خیریه سیدالشهداء در آبان سال ۱۳۸۰ به همت جمعی از نوع دوستان و فعالین اجتماعی اشکذر جهت کمک به نیازمندان در ساختمان مرحوم حاج فضل الله توکلی واقع در خیابان طالقانی جنب موزه مردم شناسی شروع به فعالیت نمود و با جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین و با شناسایی نیازمندان خدمات قابل توجهی به آنان می نمود و در همان سال با شماره ۲۷ به ثبت رسید.
در سال ۸۱ از بهزیستی مجوز نگهداری کودکان بی سرپرست ۷ تا ۱۲ سال را گرفت که در بدو امر ۸ نفر از این کودکان ( تحت عنوان مرکز سرای مهر ) در ساختمان مذکور با ۳نفر پرسنل فعالیت خود را ادامه داد.


محل نگهداری کودکان بدلیل فرسودگی ساختمان چند بار جابجا شد تا اینکه خیر محترم حاج حسین دهقان اعلام آمادگی نمود تا ساختمان دائمی برای آنان بسازد که خوشبختانه ساختمان خیری حاج حسین در زرین شهر جنب تالار نگین با ظرفیت ۱۴ نفر در تابستان ۹۶ توسط رئیس بهزیستی کشور افتتاح گردید و اکنون ۱۰ نفر از کودکان بی سرپرست در آن نگهداری می شوند که بیش از نیمی از هزینه های آنان با کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی تأمین می شود.
موسسه خیریه سید الشهداء اشکذر علاوه بر نگهداری این کودکان مسئولیت رسیدگی و مددکاری حداقل ۲۰۰ خانواده مددجوی تحت پوشش بهزیستی شامل معلولان جسمی و ذهنی و زنان سرپرست خانوار در اشکذر را بعهده دارد که توسط یک مددکار در دفتر موسسه جنب خانه کودکان در زرین شهر انجام می شود.
در پایان از همه نوع دوستان و خیرین محترم در خواست می نماید ما را در رسیدگی هرچه  بیشتر به افراد و خانواده های تحت پوشش و دیگر مراجعین به دفتر موسسه با کمکهای نقدی و غیر نقدی شامل گوشت و حبوبات و میوه جات و پوشاک یاری نمایند.

شماره کارت موسسه :
۶۰۳۷ ۹۹۱۸ ۹۹۵۴ ۸۸۱۶
شماره تماس ۰۹۱۳ ۳۵۲۷۹۶۲ جعفری نسب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا