صفحه اصلی

انقلاب اسلامی ایران حرکت به سمت حق و مبارزه با باطل بود

امام جمعه موقت اشکذر با دعوت از آحاد مردم اشکذر به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است.

به گزارش اشکذر خبر، امام جمعه موقت اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان دنیاست و باید از زندگی آن بزرگوار درست بگیریم.
“حجت الاسلام و المسلمین میرزا عباس دهقانی” دوران پهلوی را دوران رواج بی دینی دانست و افزود: با سیر در دوران پهلوی میتوان دید که حتی نخست وزیر وقت، امیر عباس هویدا یک بهایی بود و در آن زمان اصلا بحث دین برای اداره کشور مطرح نبود.
وی در ادامه به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران پهلوی اشاره کرد و گفت: دین داری مردم، هدایت های مراجع دینی و در راس آن امام خمینی(ره) و تقدیم هزاران شهید از جمله دلایل بود که در سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و باید گفت انقلاب اسلامی ایران حرکت در مسیر حق و مبارزه با باطل بود.
دهقانی با دعوت از آحاد مردم اشکذر به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است و ما باید با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تاییدی بر انقلاب اسلامی بزنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا