بیت الشهدا

به یاد رازیان

نقش پای رفتگان هموار سازد راه را
مرگ را داغ عزیزان بر من آسان کرده است
(صائب تبریزی)
حاجی محمد آقای رازیان از میان ما رفت ، او که التیام دهنده و تسلی بخش قلب پدر مادری بود که از شهادت فرزند رشید و برومندشان سید حسین داغی سنگین بر سینه دارند ؛ گرچه همیشه پدر ، مادر سایه ای هستند بر سر فرزندان ، اما او سایه ای بود بر سر پدر مادری که اکنون در سالهای پیری عمر خود بسر می برند و کسانی که خانواده رازیان را می شناسند می دانند که برادر کوچک ترش علی چقدر به برادری چون او نیازمند بود .
او رفت او، که فرزندانش سید جابر و سید حسین که در سنین کودکی و نوجوانی دامن پر مهر مادر را از کف داده بودند و می توانستند به جای دامن پر مهر مادر سر بر شانه پدری مهربان چون او بگذارند .
و اما سید عماد و سید احسان ومادر محترم شان که قسمت دیگری از خانواده حاجی محمد آقای رازیان بودند در این روزها حس غریب شدن و بی پشت و پناه ماندن را تجربه می کنند و از این مصیبت سخت دل تنگ اند که باید به آنها تسلیت مضاعف گفت.
لطف و صمیمیتی که در گفتار داشت با خنده هایی که خاص خودش بود موجب ذوق و شادی قلب اطرافیان مخصوصا خواهرانش می شد به آنها تسلیت می گوییم
خدای رحمتش کند شمع وجودش روشنی بخش جمع بود که به طوفانی فرو خفت در اولین پنج شنبه  عروجش تعالی روح پاکش ونیز صبر و طاقت بازماندگانش را از خدای متعال خواستاریم.
مهدی جعفری نسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا