صفحه اصلی

دو مطالبه مهم مردم شهرستان اشکذر از نماینده خود

مطابق انتظارات و پیش بینی‌ها دکتر محمد صالح جوکار مجدداً نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی شد و توفیق خدمت نصیبش گردید.
با عرض تبریک برای انتخاب دوباره ایشان  به عرض می رساند با اندکی دقت و تامل می توان دریافت که مردم شهرستان اشکذر علاوه بر مطالبات دوره‌ها و سال‌های قبل که حل مسأله آلودگی هوا ،سر سامان دادن به اتباع بیگانه و افراد غیر بومی و… بود دو مطالبه جدید هم به آن مطالبات اضافه شده بود که یک «نبایست جدید» یک «بایست جدید » بود.

مردم شهرستان اشکذر از کاندیداهای محترم بخاطر دغدغه های که برای سلامتی مردمان این شهرستان دارند درخواست داشتند که نبایست صنایع آلاینده جدید دیگری  در این شهرستان تاسیس گردد.(این درخواست مردم محترم شهرستان زارچ نیز بود)

و آنچه بایست شود این است که صنایع مستقر در این شهرستان حق مسئولیت اجتماعی خود را تمام و کمال بپردازند, پر واضح است هرجا که پول و ثروت باشد و شفافیت نباشد حرف و حدیث‌ها پیرامون آن زیاد است بنابراین مردم خواستار شفاف سازی پرداخت‌ها و هزینه کرده های حق مسئولیت اجتماعی صنایع شهرستان اشکذر هم بودند.

مردم مناطق اشکذر مجومرد رستاق خضرآباد و فیروز آباد با توجه به سوابق، توانمندیهای دکتر جوکار و همچنین وعده‌های ثبت و ضبط شده انتخاباتیش دوباره ایشان را برگزیدند.

و اما آقای جوکار عزیز نماینده محترم مردم شهرستان اشکذر در شورای مجلس شورای اسلامی؛ مردم این شهرستان انتخاب صالح داشتند حالا نوبت شماست،الوعده وفا

«کز وعده تو دل به وفا بسته‌ایم ما»

این یادداشت در سایت اشکذر خبر نیز منتشر کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا