مطالب شما

شهدای اشکذری “مدافعان حریم سلامت”

یاد داشتی به مناسبت چهارم الی دهم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر

 

شاید شما هم وقتی این عنوان را دیدی تعجب کردی!” شهدای اشکذری مدافعان حریم سلامت” حتما از خودت پرسیدی مگر اشکذر در ایام کرونا پرستار، بهیار، پزشک و…از کادر درمان را در دفاع از حریم سلامت مردم عزیز به خداوند حق تعالی هدیه کرده و شهید ایام کرونا دارد!
باید بگوئیم خیر ، خدا روشکر مدافعان سلامت شهر ما هم چنان در مراکز درمانی با قوت تمام در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس منحوس هستند اما……
بله اما همه ما باید بدانیم ” اولین مدافعان حریم سلامت” در کشور عزیز ما کسانی بودند که جانشان را کف دستشان گرفتند و به جنگ با اشرار و قاچاق چیانی رفتند که میخواستند انواع و اقسام مواد مخدر رنگارنگ را سر سفره جوان بانشاط این مرز و بوم بیاورند اما مثل ” آقا عباس و علی محمدها ” جلوشان ایستادند حالا برویم سراغ دو شهید عزیز مدافع حریم سلامت، دو شهیدی که‌ شعار ” نه به اعتیاد” را با پشتوانه کردند

پلیس شهید عباس فلاح پورنسب

دوم تیر ۱۳۴۷ در روستای محی آباد از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد. پدرش علی کشاورز بود و مادرش ربابه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. پلیس نیروی انتظامی بود. سال ۱۳۶۸ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. پانزده شهریور ۱۳۷۳ در ایرانشهر هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در روضه الشهدای شهرستان اشکذر واقع است.


سرباز شهید علی محمد دهقانی اشکذری

یکم بهمن ۱۳۵۶، در شهرستان اشکذر به دنیا آمد. پدرش رجبعلی، کشاورز بود و مادرش رباب نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سرباز نیروی انتظامی بود. دوم اسفند ۱۳۷۶، در روستای ساغند یزد هنگام درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله مجروح شد. سوم خرداد ۱۳۷۷، در بیمارستان شهید رهنمون یزد بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای اشکذر واقع است.

ارسالی از حجت الاسلام محمد تقی جعفری نسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا