صفحه اصلی

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی از گروه «هزار دانش آموز» شهرستان اشکذر تقدیر کرد

 

آیت الله ناصری ،نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیام تقدیری خطاب به هزار دانش آموز شهرستان اشکذر مطرح کرد:

“وظیفه خود می دانم در این چند خط از هزار دانش آموزی که_ به نیابت از هزار شهید نوجوان استان یزد این نوحه”فتح خون” را برای مادران و کودکان مظلوم و شهید فلسطین و غزه خواندند و سینه زنی کردند_ و همچنین از مربیان و مدیرانی که در تولید این کار فاخر حماسی نقش داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم”

متن کامل پیام آیت الله ناصری ، امام جمعه یزد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به تمام نوجوانان شهرستان اشکذر خصوصا هزار نونهال و نوجوانی که نوحه حماسه فتح خون را اجرا کردند عرض سلام و خداقوت دارم

اینکه جمع زیادی از دهه نودی و هشتادی در حسینه بزرگ شهر خود جمع شوند و در قالب یک هیئت عزاداری و با نوحه ای حماسی، شمر زمانه خود یعنی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان معرفی کنند، حرکت و حماسه زیبایی است که همگان را به تحسین وا می دارد.

وظیفه خود می دانم در این چند خط از هزار دانش آموزی که_ به نیابت از هزار شهید نوجوان استان یزد این نوحه را برای مادران و کودکان مظلوم و شهید فلسطین و غزه خواندند و سینه زنی کردند_ و همچنین از مربیان و مدیرانی که در تولید این کار فاخر حماسی نقش داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

امیدوارم تمام نونهالان و نوجوانان آینده ساز کشور عزیزمان در کنار جدیت در درس خواندن، معیارهای معنوی و معرفتی چون توسل به اهل بیت علیهم السلام و زمان شناسی و بصیرت خود را تقویت کنند.

انشالله دعاهای حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، منجی عالم بشریت پشت و پناه تمام مظلومان عالم و نسل نونهال و نوجوان کشور ما باشد.

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا