بیت الشهدا

حلالم کنید ، قصد حج تمتع دارم

یارب این کعبه مقصود تماشاگه کیست؟
که مغیلان طریقش گل و نسرین من است
در تاریخ ۸۵/۶/۱ برای حج تمتع ثبت نام کرده بودیم و امسال نوبت به ما رسید و طبق برنامه که به ما اعلام شده در تاریخ ۹۶/۵/۲۷ با کاروان شماره ۱۷۰۷۳ عازم هستیم (اگر خدا بخواهد).
از همه همشهریان عزیزم مخصوصا از دوستان و آشنایان ؛ اقوام و همسایگان و همه کسانی که با هم مراوده ای داشته ایم درخواست عفو و بخشش دارم تا به عفو و رحمت خداوند امیدوار باشم چرا که رضایت خالق در رضایت مخلوق است.
باری، من باید در طلب حلّیّت بیشتر اصرار بورزم چرا که علاوه بر زبان که جُرمش کبیر است قلم ضعیف و کم رنگی هم داشته ام که چه بسا از آن ناروایی صادر شده باشد و کسی را آزرده باشم (گرچه از سهو القلم) .
در زندگی هر کسی مواقعی پیش می آید که آدمی حس می کند به خاطر کردار و گفتاری که در طول زندگی اش داشته است نسبت به کسانی که با آنها در ارتباط بوده مدیون است مخصوصا اگر مدتی از عمرش هم در شغل پرمسئولیت معلمی گذشته باشد و شاید آنطورکه بایسته بوده ، چاق و چرب وزن نکرده و سنگ تمام نگذاشته است و از این بابت ممکن است وزر و وبالی به گردن داشته باشد لذا می خواهم تا آنجا که دستم می رسد از همه حلّیّت بطلبم ، و نه تنها حلّیّت طلب کنم بلکه پرروئی کرده؛ هنوز التماس دعا هم داشته باشم هر چند که معمول است مردم از زائرین التماس دعا داشته باشند. و می خواهم اگر موافق هستید یک معامله پایاپای هم داشته باشیم شما برای موفقیت و سلامتی حجاج دعا کنید من هم قول می دهم در حرمین شریفین نایب الزیاره و دعاگوی همگی باشم و به علاوه یک سفرنامه هم برایتان سوغاتی بیاورم که در شماره بعداز آمدنم در همین جا تقدیم حضورتان نمایم . ان شاءا..

مهدی جعفری نسب اشکذری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا