صفحه اصلی

 ختم مادران مجاهد پرور باید سرآغاز باشد!

 

مادر شهیدان میردهقان هم به فرزندان شهیدش پیوست ، مادری که آنچنان توفیقی در این دنیای فانی زودگذر نصیبش شد که فرزندانی را تربیت کرد که_چون شهید سید حسین میردهقان با دست قطع شده و جراحت زیاد در حاج عمران جزء هفت شهید پانزده مرداد ۶۲ اشکذر بود و یا چون شهید سید علیرضا که با پیکر قطعه قطعه شده عیان کننده کفر و نفاق تکفیری ها _ و در یک کلام فرزندانی که یا به قطره ” دماء شهداء ” شناخته شوند یا به جوهر ” مداد معلمانی” که در مسیر تعلیم و تربیت در جایگاه معلمی مدارس و مساجد قدم بر می دارند، میردهقانی هایی که در شهرستان اشکذر مابه تربیت قرآنی نسل نونهال، نوجوان و جوان شهرت دارند!
حقیقتا رحلت چنین مادرانی برای ما تسلیت دارد و برای خودشان تبریک ، اما آنچه برای همه خصوصا فرهنگ سازان حقیقی قابل اهمیت است این است که ” همه باید بدانند مراسم ختم مادران مجاهد پرور باید سرآغاز تربیت نسلی باشد چون شهید سید حسین میر دهقان هان ها که برای ما اینگونه وصیت کرد:
” ما راه خود را انتخاب کردیم و این شما هستید که باید راه شهیدان را ادامه دهید . فقط شعار ندهید . شعارهایتان همراه با عمل و آنهم عمل مخلصانه و صادقانه بخاطر خدا باشد . همیشه دعا بخوانید . دعای کمیل را هر چه با شکوهتر برگزار کنید .
سنگر نمازجمعه را خالی نگذارید و تا می توانید نمازهایتان را با جماعت بخوانید و ای برادران بسیجی شما باید الگو باشید کاری نکنیدکه مفسدین از شما نقطه ضعف بگیرند و شماها وظیفه مهم و سنگینی بر دوستان هست که باید آن را به خوبی انجام دهید

ارسالی از حجت الاسلام محمد تقی جعفری نسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا