صفحه اصلی

رئیس کوهنوردی و صعود های ورزشی استان یزد درجمع کوهنوردان شهرستان اشکذر حاضر شد

رئیس کوهنوردی و صعود های ورزشی استان یزد درجمع کوهنوردان شهرستان اشکذر گفت توانایی این را داریم در بعد طبیعت گردی ،ابنیه تاریخی ،جاذبه های گردشگری ،صحرا نوردی وغارنوردی قدم‌های مثبت و ارزنده ای برای این شهرستان برداریم .

مهندس افلاطونیان رئیس هئیت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان یزد و جمعی از همراهان در نشست کوهنوردان شهرستان اشکذر که دوشنبه شب ۲۶دیماه در حسینیه دو شهید شکذر برگزار گردید،حاضر شد ، در این نشست که دکتر حیدری و مهندس مقیمی از اعضای شورای شهر شهر اشکذر نیز حضور داشتند،کوهنوردان اشکذر ضمن خیر مقدم به مهندس افلاطونیان ، مشکلات خود را بیان کردند و از هیئت کوهنوردی استان خواستند به این شهرستان توجه بیشتری شود.

مهندس افلاطونیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کوهنوردان اشکذر اظهار داشت:قابلیت های خوبی در شهرستان اشکذر وحومه اطراف آن از هر نظر وجود دارد و باید ورزش کوهنوردی وصعودهای ورزشی را از بعد فنی و آموزشی و همگانی در این شهرستان دگرگون سازیم.

وی در ادامه گفت: در صورتی که شهرستان اشکذر سالن مناسبی در اختیارمان قرار دهد آمادگی داریم دیوار صخره نوردی در این شهرستان نصب کنیم و در صورت وجود زیر ساخت های مناسب صخره نوردی طبیعت را در این منطقه ایجاد نماییم . او  همچنین تاکید کرد همپا با کوهنوردی آقایان ورزش کوهنوردی بانوان این شهرستان باید رونق بگیرد.

رئیس کوهنوردی و صعود های ورزشی استان یزد همچنین بیان داشت: توانایی این را داریم در بعد طبیعت گردی ،ابنیه تاریخی ،جاذبه های گردشگری ،صحرا نوردی وغارنوردی که زیر مجموعه آثار طبیعی این شهرستان با قدمت بالا ی ابنیه تاریخی و گردشگری است قدم‌های مثبت و ارزنده ای برداریم .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا