صفحه اصلی

شهر چادری، دهکده‌ی زیبای هواداران فیفا در قطر+تصاویر

فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.

فیفا از شهر چادری رونمایی کرد تا مکانی برای اسکان هواداران در جام جهانی قطر معرفی کند.

فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه “دهکده هواداران” در این مسابقات باشد.

با توجه به محدود بودن رزرو هتل در این کشور کوچک در مسابقاتی که در ماه نوامبر آغاز می‌شود، این مکان احتمالاً ارزان‌ترین نوع اقامت برای هر طرفداری است که مایل به دیدن تیم خود در جام جهانی است. اگرچه چادر‌ها چیزی بیش از تجربه متوسط ​​برای طرفداران هستند که ممکن است در یک جشنواره موسیقی به دست آورند.

(تصاویر) شهر چادری، دهکده‌ی زیبای هواداران فیفا در قطر

این اماکن جادار هستند، دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و امکانات تهیه قهوه و چای هستند. علاوه بر این، تلویزیون، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، گاوصندوق و حتی وای فای نیز از جمله تجملاتی است که به تطبیق بسیاری از امکانات موجود در اتاق‌های معمولی، وجود دارند.

(تصاویر) شهر چادری، دهکده‌ی زیبای هواداران فیفا در قطر

شهر چادری مستقر در الخور، همچنین یکی از شهر‌هایی است که مسابقات جام جهانی را برگزار می‌کند – از جمله تقابل انگلیس با ایالات متحده در بازی گروه B آن‌ها در ۲۵ نوامبر و همچنین یکی از نیمه نهایی‌ها در تاریخ ۱۴ دسامبر.

(تصاویر) شهر چادری، دهکده‌ی زیبای هواداران فیفا در قطر

این مکان همچنین تنها ۴۰ دقیقه با پایتخت قطر یعنی شهر دوحه فاصله دارد. فیفا این اقامتگاه را “تجربه‌ای منحصر به فرد” توصیف کرده است که به هواداران اجازه می‌دهد با فرهنگ قطر ارتباط برقرار کنند.

(تصاویر) شهر چادری، دهکده‌ی زیبای هواداران فیفا در قطر

دهکده هواداران الخور یک تجربه منحصر به فرد از کمپینگ عربی را ارائه می‌دهد که هم منعکس کننده و هم دربرگیرنده سنت‌های کشور قطر است. اقامتگاه به راحتی مبله شده است، مملو از وسایل معاصر و به سبکی شبیه چادر‌های سنتی قطری است. قرار گرفتن مستقیم در ساحل الفرکیه به شما این امکان را می‌دهد که با طبیعت، فرهنگ و زیبایی ماسه‌های طلایی ارتباط برقرار کنید.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا